0

SPANAR RINDU SKRU @ aku plak rindu dia

Posted by Fiena on 2:09 PM
Huaaaarrrggghhhhh....Semangat dah ilang dalam diri..Mane tah dia lari..Puas cari tapi tak jumpa..Susah camni...Ada sape-sape nak tolong tak??hehehehe....

Title entry kali ni mesti korang pelik kan?Ada ke spanar rindu skru?Kalau aku rindu dia tu ada la..Spanar Rindu Skru tu ialah tajuk novel..Macam bese la kan..Kalau korang dari tajuk dia mesti ingat citer dia cam kelakar,seronok...Tapi dont judge a book by its cover hokey...Korang silap sama sekali..Termasuk la aku..huhuhu...Tajuk citer je gebang tapi citer dia meleleh siot..Naseb baik aku ni agak kental kalau bab-bab sedey dalam citer..Tapi kalau jadi kat diri sendiri aku tak kental langsung..Wah..Sungguh jujur aku berkata-kata..Nape aku kate citer die meleleh??Sebab ada banyak halangan dan cabaran yang dorang patot tempuhi..Contohnya halangan dari keluarga..Tu la halangan yang paling besar dalam satu perhubungan..Yang membuatkan kite jadi putus asa...

Amin dan Reen ni dah kenal dari kecik lagi..So dorang memang rapat..Tapi Amin ni anak yatim piatu dan bekerja di bengkel milik atuk Reen..Reen ni keje jadi mekanik gak..Memang dasat..Bapak Reen ni memang tak suka dorang berkawan rapat sebab dia memang tak suka ahli keluarga Amin dari dulu lagi..Ada kisah di sebalik sume tu..Dorang ni berpisah sebab Reen terpaksa ikut kehendak bapak dia..Lama gak la..Dan dorang berchatting..Tapi masing-masing tak taw yang tu adalah orang yang mereka sangat-sangat rindu..Lagi haru dorang skang keje di bawah satu syarikat cuma berada di lain-lain tempat..Dorang takde jodoh nak berjumpa..

Bila dah jumpa ada halangan lagi..Sebab Reen bakal bertunang ngan lelaki pilihan bapak dia..Dan Amin pulak diminati oleh anak datuk..Memang kesian sangat idup Reen ni..Macam-macam jadi kat dia tapi Amin tetap setia dan teros tunggu Reen..Nak taw kesudahan yang aku kata meleleh tu?Sila la baca novel ni..Tak nak beli yang baru pon takpe..Beli je yang second hand...hehehe


0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.