2

AKULAH CINDERELLA

Posted by Fiena on 3:32 PM

Dah abis khatam novel AKULAH CINDERELLA ..Citer die tak la berat sangat..So pale aku tak sakit..Tapi jiwa ada sakit sket...Why??Nanti aku citer..Nak citer pasal novel ni dulu..
Heroin die nama Syah a.k.a Nur Aisyah..Die jadi tomboy sebab taknak orang amik kesempatan ke atas die...Die ni anak yatim piatu dan ada 6 beradik..Baru 17 tahun..!st time bace novel yang heroinnye muda jelita camni..Hero die plak nama Shafiq Denial..Laki ni mula-mula menyakitkan ati..Tapi bile dah lama baru ok..Sebabnya dah tangkap cintan sama itu Syah la..Syah ni pernah selamatkan nyawa Mummy Shafiq dan mummy Shafiq ni terhutang budi..Jadikan Syah dan adik-adiknya anak angkat tanpa pengetahuan Shafiq..Syah dan Shafiq ni bermusuh ketat..Camne dorang bley fall in love??Jawapannya korang bce la sendiri...huhuhu


1 perangai Shafiq yang aku tak ske ialah die cepat menuduh Syah curang..Sama macam sumone yang aku rapat..Bile bace jadi berasap telinge...Same sibijik..Kejadian yang berlaku pon hampir same..Bukan nak tanya elok-elok..Teros-teros je nak tuduh tanpa kira perasaan orang..Pastu bile citer keadaan sebenar still tak nak caye..


Dalam hubungan cinta ni ada 4 dasar...Kasih sayang,kepercayaan,kejujuran dan kesetiaan..Dan kalau salah satu tu takde..Makne kate takde ciri-ciri cinta sejati...

2 Comments

ZaKiAh HaMzAh says:

semoga sape2 yg bace ni dpat lah kesedaran hendak nyer...huh...!!!!


huhu...mmg ada org terase pon...siap majuk lg..

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.