0

CHENTA OH CHENTA

Posted by Fiena on 5:59 PM
Mengarut plak rasanye topik aku kali nih...Adakah pasal CHENTA??hehehehe...Bukan ape..Lately banyak sangat baca novel..Jarang sangat la novel yang takde kisah pasal chenta nih...Kalau novel thriller pon mesti ada chenta walaupon sket...Bukan senang nak cari chenta yang btol-btol chenta zaman skang ni..Kira macam chenta mati tak hengat la..Aku sendiri pon belom pernah jumpa chenta mati tak hengat ni..Agak susah sebab..Sebab pe eh?Ntah la...huhuhu...

Dalam beberapa biji novel yang aku baca skang ni,kebanyakannya lelaki tersebut tak percaya pada pasangan dia..Dan lelaki tuh boleh berubah 360 darjah hanya kerana seorang perempuan..Dalam realiti ada ke orang camtu??Sanggup berubah untuk seorang perempuan yang dia sayang..Buang segala perangai lama dia..Kalau ada meh le jumpa aku..Nak dengar live dari mulut..Ape yang orang tuh wat sampai berubah giler-giler punye..

Novel yang aku baru baca semalam pon camtu gak..Novel yang bertajuk Iman Suraya..Iman Radhiff ni heronya..Tapi Iman ni tak la terok sangat..Dia ni masih ingat yang dia orang islam..Cuma dia nih abang-penggoda-berbisa a.k.a playboy..Sebabkan perangai dia tu la awek dia kawen sama abang dia..Fuyoohhh...Kalau korang sanggup ke nak tinggal sebumbung ngan orang yang korang pernah sayang dan masih sayang ketika ijab kabul tu dijalankan?Tak sanggup den...Tak leh nak citer lebey-lebey pasal novel nih sebab belom khatam lagi...huhuhu...Baca sinopsis kat sini yerk...Bawah ni plak novel dia...


0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.