0

NOBODY's PERFECT

Posted by Fiena on 12:16 PM

Aku rasa aku dah wat kesalahan yang besar..Sangat besar…Kalau aku taw camni jadinya sumpah aku takkan layan mesej tu..KUSUT!!!!!!!

Skang nak letak sumenye atas bahu aku…Go ahead la..I don’t care…Aku rasa aku ada betol sket..Kalau aku tak layan aku takkan dapat taw kebenaran..Dan kebenaran ni la yang akan menyelamatkan idup sahabat aku..I think so la..Aku tak sangka disebabkan sorang laki, aku ngan sahabat terpaksa lalui dugaan yang paling berat selama 5 tahun kitorang berkawan..

Aku cukup marah atas benda yang jadi ni..Salah aku pon ada..Salah budak tu lagi la ada..Kata-kata cinta tu mainan ke??Patot ke kite uji persahabatan kite ngan ayat I LOVE U??Bila di tanye jawapannye saje..Saje je nak cakap camtu..Nape la laki macam ni?Aku tak kate sume laki..Tapi kebanyakkannye..Nak kate aku menyesal pon ye gak..Kalau aku tak layan aku dan sahabat takkan ada masalah camni..Dan sebab benda ni persahabatan kitorang makin kukuh..

Mungkin sahabat lebih terasa sakit dari aku..Ati aku??Pon sakit sebab dituduh punca keretakan hubungan sahabat dan die..Aku yang dikatakan mengecewekan ati sahabat..Aku yang dikatakan berjaya watkan dorang berpisah..Dan ucapan tahniah kerana berjaya wat kerja camni lagi memedihkan..Susah sangat ke nak mengenali ati aku?Susah ke nak berkawan ngan aku ni?Atau pon memang aku yang jahat selama ni?

Aku ada prinsip bercinta…Tapi aku pernah langgar..Dan aku dah terima padahnye…

  1. Aku takkan suka kat laki yang kawan aku suka atau pun admirer
  2. Aku takkan suka kat ex bf atau bf kawan aku
  3. Aku takkan suka kat mana-mana laki yang ada kaitan ngan kawan aku

Its simple rite?

Salah dimata kalau tak nampak..Salah tafsiran kalau tak dinilai..



0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.