2

MAK SERAM NOK...

Posted by Fiena on 9:32 PM
Pernah tak korang-korang sume terfikir sesuatu yang korang takkan sangka akan terjadi?Contohnye korang menang peraduan pastu dapat kete VIOS...Tu salah satu contohnye la..Ape perasaan korang masa tu?Pada diri aku sendiri la,aku taktaw ape yang aku rasa..Mesti perasaan tu bercampur-campur..

Skang ni pon perasaan bercampur-campur...Benci ada..Lawak king pon ada..Kalau kite dah takde pape ngan seseorang tu secara automatik die pon takde hak nak sibuk-sibuk pasal kite lagi kan?Makne kate suka ati kite la nak wat pape or suka kat sape-sape pon kan?Kalau kite ada yang lain pon,kite bukan curang..Tu dipanggil pengganti..Tapi bagi diri aku bukan senang nak cari pengganti..Banyak benda nak kena fikir..

Yang lawaknye plak,ada sorang sahabat baik aku ni wat citer lawak plak kat aku..Tengah syok-syok makan nasi goreng pagi semalam bley plak die wat lawak..Lawaknye disambung hingga pagi tadi..Tapi bila dah lame-lame lawak tu menjadi sesuatu yang menakutkan aku..huhuhu...Tak pernah aku terfikir sebegitu rupa wahai sahabatku!!Cuma doakan segalanye yang terbaik untuk aku...Andai itu takdirnya.............


TAPI STILL SERAM...



2 Comments

ZaKiAh HaMzAh says:

hahaha...sentiasa mendoakan yg tbek wokk!!!
untg ko yeap...de sahabt suke wat lwak...
suh kwan ko 2 msuk MAHARAJA LAWAK!!!!
waakakakakak... :P


agk r...nt aku suh die msuk ML..

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.