0

SESUATU YANG TAK DISANGKA...

Posted by Fiena on 3:02 PM
Fiyuuhhh.....Ari sabtu adalah ari yang amat tenang sebab keje pon tak banyak kat opis..Boleh bersenang lenang la sket..Duk borak-borak jerk..Kul 1 pon chow balik..

Tapi tak balik umah teros pon..Pegi kenduri kawen kawan satu sekolah..Kawan aku tu lelaki..Die nikah minggu lepas dan minggu ni wat kenduri sambut menantu la plak kat umah die..Tahniah untuk Ikhwan dan Qistina..Semoga bahagia hingga akhir hayat ye...

Tengah best-best makan tu nampak plak sesuatu..Hilang selera rasa..Nasib baik ada kerabu mangga yang sedap tu menjadi penyelamat..Lega sket..Masa tu memang pikir nak makan cepat-cepat teros balik umah..Tak suke sangat tengok..

Semalam pon ternampak sesuatu..Tu la gigih sangat tengok..Kan dah padan ngan muka sendiri..Tapi ape boleh wat..Tak mampu nak wat pape pon..Harapnye sesuatu tu tak betol la..Tak la menaruh harapan tapi cam punah sket la...huhu



0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.