0

FALLIN' IN LUV WITH......

Posted by Fiena on 12:12 AM

Skang ni dapat melalui ari-ari yang tenang...Mungkin aku dah dapat terima segala suratan takdir idup aku ni..So i'm quite happy for him la...My handphone dari dulu lagi kurang bunyinya..So takde beza sangat la..I still have my luvly bestfren..Pape pon yang jadi die sentiasa ada kat aku..Thanx for everything sahabat..I really-really appreciate that..

Tapi skang timbul masalah baru la plak..Sebab aku rasa aku dah jatuh cinta la...Ayoyo...Cepat sangat ke??Tak kot...hahaha...Setiap kali kuar nak pegi keje,balik keje,nak pegi bandar mesti nampak..Sakit jiwa betol la...Dah memang gila bayang + angau tahap cipan ni..Nak pegi terkam kang takleh plak..Bukan calang-calang orang boley pegi kat die tu..Harap-harap aku boley bersabo dan cuba dapatkan die..Jangan putus asa fiena...U can do it...U go gurl!!

Korang nak tengok tak die tu?Aku ada amik gambo die..Malam-malam mesti tengok dulu sebelum tido..Siap boley bawak dalam mimpi lagi..Dasat sungguh penangan die tu...Sila tengok yep...






























0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.