0

INDAH...

Posted by Fiena on 12:30 PM

Hari ahad yang indah dan tenang ni aku mau relax-relax je kat umah..Tengah syok-syok tido pagi tadi ada plak gangguan yang memecah gegendang telinga ni..Mak aku ler suruh bangun nak pinjam duit..Dah kena bangun..Ingatkan ari ahad bley la bangun lewat sket...Tapi takpe sebab ada hikmah di sebalik kena bangun awal tuh..Aku dapat tengok citer Ram Pom Pom..Citer tuh wat kat poli kesayangan aku..Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Perlis...hehe..Rindu giler bler tengok keadaan poli tuh..Kat situ la aku kenal Geng 13..Kenal diri sendiri,idup berdikari..Macam-macam la..

Dah abis citer tuh baru le aku pegi mandi..Busuk betol anak makcik ani ni...Tapi bukan selalu kan??hehe..Kul 11.30 baru ler breakfast..Agak sakit gak la perot ni sebab malam semalam makan steamboat jerk..Tengah hari ni plak ma masak mi sup..Malas makan nasi..Dah lama gak tak makan mi sup yang mak aku wat..Bau pon dah menyelerakan..

Tahun ni agaknye ada pakatan berkawen reramai kot..Banyak nau kad kawen kad umah aku ni..Kawan-kawannye lain,sedara maranye lain,jirannye lain...Bak kate abang aku merangkap jiranku itu 'ari-ari tengok picture rodong-rodong bina masjid..aku ni ntah bile la??'hehehe...Sori ye bang..Copy paste your status..Tu la..Tak mencari mana nak dapat..Kan?



0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.