2

MACAM-MACAM ADA....

Posted by Fiena on 8:47 PM
Minggu ni minggu yang menyerabutkan kepala...Bukan sebab banyak keje..Tak taw la..Banyak benda ada dalam otak ni..Orang-orang kat umah aku ni dah sakit telinga dengar aku MENSUMBANGKAN lagu..Tension sangat-sangat...Rasa cam nak lari jerk dari kuantan ni..Takmo jumpa sape-sape untuk beberapa lama...

Semalam dapat surat interview dari PKNP dan surat untuk hadiri ujian bertulis dari MPK..1 hari dapat dua surat sekaligus..Ingatkan wakenabeb jerk..Rupa-rupanya betol la plak..Pening dah pale pikir nak hafal ape ni..Dah la tarikh dekat-dekat..Banyak benda nak kena study..Tapi aku bersyukur giler la sebab aku terpilih...PKNP tu untuk jawatan Penolong Pegawai Teknologi Maklumat..Jawatan yang sesuai ngan diploma aku ni...Tapi kena banyak sabo dan kuat semangat la..Yang MPK tu plak untuk jawatan Pembantu Tadbir..

Tengah duk pening-pening pagi tadi ada plak sumthing yang agak epi..Tersenyum la gak..hehe...Seronok tengok orang senyum kat aku..Kite pon tumpang gumbira le...

Tengok citer Nora Elena tadi rasa cam sesuatu..Sebabnye Seth ngan Nora tu dah baik..Aku rasa sesuatu yang sakit...Sakit sebab aku tak camtu kot...huhu..Tapi cepat-cepat aku buang perasaan tu..Aku takmo la pening-peningkan pale pikir pasal sesuatu yang takkan jadi milik aku lagi..No more berchenta la untuk aku...Yuhuuu





2 Comments


lah naper nie..maksudnyer tak ader maser nak bercinta ker aper nie....


hehe...kuciwa la jue...cam malas jerk skang ni nak bchenta2...

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.