0

LELAKI...PEREMPUAN...SUAMI...ISTERI...

Posted by Fiena on 12:48 PM
Hai sume...Bosan betol arini..So aku buka le harian metro kat internet ni...Baca punya baca...Pastu buka plak forum yang selalu aku tengok ni..Kat forum ni macam-macam ada..Pasal artis,masalah cinta,peribadi,negeri..Sume ada la...Tapi ape yang aku nak citer kat sini bukan pasal gosip-gosip murahan yang aku selalu baca tu..Tapi pasal dunia sekarang..Pasal lelaki dan perempuan..

Semalam dalam harian metro tuh ada tulis seorang bapak dan anak kena dakwa sebab ada hubungan sumbang mahram..Sampai ada 3 orang anak!!Giler betol la dorang tuh..Yang si anak tu tak geli ke??Ngan bapak sendiri..Kalau die tak suke mesti awal-awal dah wat report..Ni tak..Sampai ada anak..Cian anak-anak tuh..Taktaw ape status dorang..Kalau anak tu lelaki tak la terok sangat..Kalau perempuan??Camne nak kawen nanti?Si bapak pon bengong gak..Patotnye lindungi anak die..Ni tak..Die plak yang jadi setan..

Arini plak sorang perempuan tuh kena tikam ngan gunting oleh bekas suami die yang giler talak..Memang giler betol la..Yang ni rasanye die pernah nampak bekas isteri die duk wat benda tak senonoh dalam kete..Tu pasal la yang ngamuk sakan sebab die nak rujuk tapi bekas bini die takmo..Dua-dua sama bodoh..

Kat forum tadi ada citer yang perempuan ni selalu kena belasah ngan laki die..Anak dah ada sorang..Baru setahun..Tak lama lagi mesti anak die plak yang jadi mangsa..Masalahnye perempuan ni macam tak bersungguh plak nak jauhkan diri dari laki die..Die kate dah tak sayang,dah tak nak ada anak ngan laki ni..Tapi tak nampak pon yang die sedang wat sesuatu..Ramai ahli forumer yang marah..

Benda-benda camni la yang watkan ada segelintir perempuan termasuk diri aku sendiri rasa takot + fobia nak kawen..Takot tersalah pilih..Tapi tak sume laki camtu kan?Nak memilih sangat pon tak boley..Entah la...

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.