0

KE PANGKUAN CINTA

Posted by Fiena on 10:18 PM
Baru jerk abis baca novel Ke Pangkuan Cinta karya Eizda Amani...Citer die bese-bese jerk..Sebab dah banyak novel camni..Takde kelainan pon..Tapi citer ni dari mula tak watkan aku rasa bosan..Watak utama die Akmal Rezza dan Milia Ayuni..

Rezza ni ketua Ayuni kat kilang tempat dorang keje..So dorang selalu gadoh-gadoh..Konon-konon nak ngorat..Tapi tak kena cara..Lama-lama baru la masing-masing perasan..Umur dorang ni jauh beza..Rezza dah 30 tahun,Ayuni plak 18 tahun..Tapi tu sume tak jadi masalah pada dorang..Yang jadi masalah ialah pada watak-watak sampingan..

Rezza ni kena ditunangkan oleh pilihan family die a.k.a sepupu die sendiri iaitu Alessa..Tapi dorang ni dah ada pilihan masing-masing..Alessa ada boyfren nama Alfian..Kebetulan plak Alfian ni satu kolej ngan Ayuni..Ada peristiwa yang jadi menyebabkan Lessa terpaksa kawen ngan Rezza..Dan Rezza ni plak bengap tak nak bagitaw Ayuni kononnye takot lukakan ati Ayuni..Die tak taw ke ngan mendiamkan diri watkan perempuan lagi terluka??Perempuan lebih rela terluka dari ditipu benda-benda yang serius camni..

So Ayuni pon wat keputusan berhenti keje dan jauhkan diri dari Rezza..Dan cuba nak terima Alfian sebab dah lama Alfian ni duk usha-usha die..Tapi akhirnye Ayuni dapat taw kebenaran kenapa Rezza kena kawen ngan Lessa dan perangai sebenar Alfian walaupon Alfian memang jatuh cinta kat die..Dan ending die Ayuni bersama ngan Rezza yang bakal bergelar duda...huhu





0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.