0

INGIN KAU BAHAGIA...

Posted by Fiena on 12:37 AM
Malam ni aku dah wat sesuatu yang tak sepatotnye aku wat..Aku dah langgar janji aku sendiri..Nape??Sebab ati aku yang suruh..Ati aku dah giler..Ape yang aku dapat??Semakin bertambah kecewa..

Pilihan yang awak wat tu sangat-sangat btol...Kalau saya ada kat tempat awak pon saya akan wat benda yang same..Cuma saya pon nak awak ada kat tempat saya untuk beberapa minit supaya awak pon paham ape yang saya alami..Kalau awak redha ngan ketentuan ni,saya pon harap saya boleh redha dan terima segalanye...This song is for you....



Jalani hidupmu dengan indah
Habiskan waktumu bersamanya
Jangan kau lewatkan kenanganmu
Berjalan pada gelap bersamanya

Telah ku sanggupkan
Kau memilih dirinya
Telah ku relakan
Kau berpaling padanya

Sesal aku dalam di hatiku
Cuba mengungkapkan kerna ku tak bisa
Namun senyumannya telah sirna
Nangiskan sia-sia kau dengannya

Telah ku sanggupkan
Kau memilih dirinya
Telah ku relakan
Kau berpaling padanya

Dan bila nanti kau telah menjadi
Dirinya abadi lupakanlah aku
Satu yang ku ingin lihat kau bahagia
Walau sesungguhnya aku telah luka






0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.