1

MY DEAR TAK MAKAN DURIAN....

Posted by Fiena on 9:23 PM
Huwaargggghh.......Sangat bosan la arini kat opis..Dah la takde keje...Boyfren plak sibuk + tido..Really-really need a LAPTOP rite now...Dapat dengar lagu pon dah ok..Bukan nak watpe sangat pon..

Petang semalam pegi round-round da world wif My Lancer...Saje pusing-pusing makan angin..Nak sangat pegi lepak pantai..Macam la kat ganu tuh takde pantai..Ye-ye ajak pegi Pantai Sepat..Sampai situ adakah die teruja tengok pantai tuh?Die kate pantai tuh lawa...Aduhai...Memang ok la sket dari dulu kan..Dulu banyak taik lembu..Skang ni dah takde sangat la...Udara pon nyaman...Waktu balik tu lalu la kat tempat orang jual durian..Tibe-tibe mamat ni wat muke kerut-kerut + nak muntah..Aku tanya la nape?Die kate busuk la bau durian..Nak muntah..Dah aku tergolek-golek gelak dalam kete...Sori la dear...I rasa klaka sebab U bley la join ngan my besfren Zakiah and Farhan anak sedara i...




Masa nak kuar tuh ma tengok la mamat ni kat pintu dapur..Nape kuar kat pintu dapur??Sebabnye kete kancil die tuh bising beno...Lancer simpan kat umah sebab baru basuh..Takot sangat kotor kete die tuh..huhu...Tapi aku tak perasan akak aku pon tengok skali..Dah kantoi die merokok...Kena potong markah....hwah hwah hwah....Tuh memang kelemahan beso U la dear...Bak kata U rokok tu teman paling rapat..I ni tah yang ke berape la..Mane U nak letak kancil,lancer..Pastu ada ati nak beli moto plak...Dari U beli moto baik U belikan I kete...kikiki...Senang I nak pegi keje..Tak payah pinjam kete abah lagi...Agak-agak I rasa rindu teros I pecut pegi jumpe U....yuhuuuu...

1 Comments

ZaKiAh HaMzAh says:

hahai...gatal anak pak cik pian nihh...huhu... :P

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.