0

RAYA....RAYA....RAYA....

Posted by Fiena on 1:37 PM
Yoww....Arini dah raye ketiga rupa-rupanye...Tapi taun ni takde feel raye la...Nape eh?Orang kate sebab dah beso a.k.a tue...Tapi taun lepas pon tue gak...Ada jerk feel raye...Taun ni memang takde langsung...

Raye pertama bese la...Duk umah tunggu orang datang...Tema taun ni kaler coklat cair gitu...Sedondon satu family...Beli baju same satu kayu...Bukan beli satu kayu taw...Harap anda paham ler pe yang aku cuba sampaikan ni...Pagi raye ma wat nasi minyak lauk ayam masak merah,kurma daging,acar timun,ayam goreng berempah...Ada ketupat daun palas makan ngan rendang daging..Biskut raye ada 6 jenis...Yang ni sume homemade...Takde yang beli-beli...

Raye kedua pegi jalan-jalan kat Mentakab...Tiap-tiap taun memang tu la destinasi raye kedua...Sebabnye aku ni takde kampung..Tu jela tempat yang boley pegi beraya...Tema raye kedua ni kaler turquoise...Tapi juz family aku jela yang pakai kaler ni...Kul 3 dah bertolak balik...Sebab mungkin raye ke 5 pegi Mentakab semula...Ada sedara kawen...Raye-raye pon nak kawen...ishh...

Malam raye tu si kurus aku datang...Die benonye dah balik kampung die...Tibe-tibe ada kecemasan kat site...So die kena datang kuantan semula nak wat report...Sempat la gak die datang jumpe aku sebelum die balik kampung semula...Pon sempat kenal-kenal ngan family aku...Walaupon dalam ati die debo,muke cuak...hahahaha...Cian si kurus aku...Tapi kalau tak jumpa skang bile lagi nak jumpe kan Dear?Thanx a lot untuk duit raye yang Dear bagi kat anak-anak sedara dan adik ye...Untuk i lepas raye la...I nak yang special sket sebab nanti besday i plak kan?hehehe...Meh le tengok gambo raye...


...Main bunga api malam raye...


...Gambo family raya pertama...


...Raya kedua kat Mentakab...


0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.