0

ENRTY TERAKHIR 2012

Posted by Fiena on 9:24 PM
Hello sume....Arini 31 Desimber 2012...Beberapa lagi jam dari skang masuk la kita ke tahun baru...Tahun 2013...Korang ada azam ke?Aku takde kot nak berazam sangat...Cuma berharap hidup aku lebih bahagia dan bertambah rezekinya....Lagi satu dipercepatkan jodohnye....Muahaha...Tiba-tiba cakap pasal jodoh...Padahal sebelum ni tak kisah sangat pon...Skang ni agak kisah sebab ramai dah kawan-kawan yang kawen...Tak nak la nanti tinggal aku sorang jerk...Semalam sorang lagi kawan 1 poli dah selamat mendirikan rumahtangga bersama pilihan hati dia...Tahniah untuk Apey dan Najwa...Semoga bahagia hingga ke akhir hayat la hendaknya...

Aku gerak ke sana lepas keje...Oppsss...Lupa plak...Aku import opismate...Incik Sepul...Ajak teman pegi sana...Nasib baik die nak teman..hehehehe...Kalau tak,memang tak pegi la aku ke sana...Pas abis keje sabtu tu kitorang makan siap-siap....Dalam pukul 3.30 kitorang gerak ke sana...Tido seremban semalaman...Aku menumpang umah Dayah...Sepul menumpang umah Apiz...Thanks a lot to both of you ye...Nak cari umah Dayah sampai sesat-sesat....kikikiki...Aku la yang bersalah..Malam tu Dayah bawak jenjalan kat ICT...Paneh gilak...Pukul 4 lebih baru balik umah...Sampi tertido kitorang ni dalam kete...Yang paling kesian kat Sepul la...Muka penat gler...Sori ye Sepul....Balik umah masing-masing takleh tido...Borak punya borak ngn Dayah tak sedar dah pukul 5 lebih...Ape lagi...Tido la..Pukul 9 baru bangun...

Pukul 10 lebih Dayah gerak ke bandar amik Boy plak...Padahal aritu janji nak gerak ke Melaka pukul 10 lebih...kikiki...Siap punye siap dalam 11.30 baru gerak...Aku follow Dayah...Tapi rasa macam berhemah la plak atas highway kan...So si Sepul ni pon pecut la sket..Tunggu dorang kat tol Simpang Ampat..Sampai umah pengantin time orang tengah ramai..Menunggu la kami sambil bergambar...Tapi bukan ngan pengantinnye...Kitorang yang syok sendiri...Dah siap makan sume, tunggu plak budak Zakiah ni..Zakiah sampai kerusi sume dah tersusun...kikiki...Nasib ko la Keyah oit..Dapat jumpa jap jerk ngan dia...Sangat tak puas..

Dalam pukul 4 gerak ke bandar Melaka plak...Menyusuri sungai sampai dekat bangunan merah...Patah kaki kot...Nak ikot 10 ribu langkah sangat kan...Sampai melecet tapak kaki ni ha..Tapi demi kawan-kawan aku gagahkan jua...hehehe..Muka Sepul masa nak balik ni memang kesian la...Muka penat gler..Pastu nak drive plak..Kitorang berpecah antara simpang KL ngan JB...Melambai2 dari kete...Sedih benonye masa tu..Ntah biler dapat jumpa korang lagi kan...Mekasih la korang sume...Untuk segalanya...Mekasih banyak-banyak untuk Sepul...Sanggup teman aku ni ha..Berpenat + Berpeluh + Berhujan...Sume ada...Sayang giler la kat ko!!!


kami dan pengantin











0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.