0

POSE....

Posted by Fiena on 10:50 PM
Hye allzz....Lama giler tak update blog...Ada la dalam 2 bulan...Bese la...Alasan yang sama akan digunapakai...Bz dan malas...Kalau nak ikot citer tu memang banyak...Tapi malas...Takde mood dah skang nk berblogging..

Bulan ni bulan pose...Tinggal 10 ari saje lagi pose...Persiapan??Baju raye takde lagi...Ada je yang nak sponsor tapi takmo la..Kasut raye ada, beg raye ada..Haaa.....Yang penting tepon raye dah ada...Lama dah simpan duit nak tukar tepon...Sampai jugak hajatnye...Lain yang nak dibeli lain yang dapat...Bese la tu..Idup aku memang camtu...Suka yang lain tapi yang lain dapat...Jarang sangat dapat apa yang aku suka...Macam gak orang...Eh....Silap topik dah ni..

Semalam dah beli barang-barang untuk wat biskut raye...Cadangnya ada 5 jenis..Tapi tak taw la kan kot-kot tetiba bertambah plak klu ada barang lebih..Malas la nak senaraikan jenis-jenis biskut tu...Nanti dah wat biskut tu baru kite tunjuk hokey...

Hokey la..Nak tido dah...Lemau jerk rase...Macam rindu kat orang jerk ni...Bubbye..



0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.