0

KEAJAIBAN vs ROOM

Posted by Fiena on 8:50 AM
Ello my blog...Windu sama kamu...Dah lama sangat ni tak jenguk kamu...Agak malas untuk menulis sebab rasanya takde cter menarik pon...Melalui ari-ari yang bese jerk...hurmmm...

Skang ni agak tension...Banyak benda nak pikir...Sangat mengharapkan keajaiban datang pada aku...Sangat memerlukan seseorang...Nak pinjam bahu wat bantal...Nak pinjam telinga kasi dengar aku punye cter...Penat la camni...Kalau korang tak paham ape yang aku cakap wat-wat paham sudah la ye...hehehe

Semenjak dua menjak ni aku rajin balik masuk chat room...Pastu selalu jerk terjumpa ngan orang-orang yang keje oil and gas...Rasa agak bengang la jugak...Tapi takleh la marah dorang kan..Dorang bukan taw pon ape yang jadi skang ni...Masa balik keje plak selalu ternampak kete lancer...Tapi bukan kaler hitam la...Selalu nampak kaler putih...Sampaikan tuan kete tuh pelik sebab aku asyik tenung kete die..hehehe...Yang bestnye tuan kete tu hensem siot...Nampak macam bukan orang kuantan jerk...

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.