3

UNTUK AWAK-Tuan Punyer Cik Beruang Biru

Posted by Fiena on 7:31 PM
Saya tak taw camne nak mula..Camne nak cakap ape yang ada dalam ati saya skang..Tapi yang saya taw saya masih sayang awak..Saya mengaku saya pernah cuba kikis perasaan tuh sebab saya dah tak sanggup nak teroskan..Tapi saya tak mampu..Walau camne pon diri awak saya tetap terima..Saya terima buruk baik awak.. Sebab awak terima keburukan diri saya..

Tapi awak pernah kata saya yang mulakan sume ni..Saya tak paham maksud awak..Dan awak susah nak jawab sume soalan yang ada dalam kepala saya..Susah ke untuk awak jawab?Awak rela saya tuduh awak yang bukan-bukan dari jawab soalan-soalan saya..Nape sampai camtu skali??

Saya mintak maaf sebab selalu marah-marah,berkasar ngan awak,pernah maki awak..Mulut saya memang jahat..Tapi dulu saya tak sejahat ni..Saya tak pernah maki orang yang saya sayang..Tapi sejak kenal awak saya berubah..Mungkin saya takot awak sama macam orang yang saya kenal dulu..Saya takot awak amik kesempatan atas kelemahan saya yang tak pandai nak lawan orang..

Tapi kalau ini yang awak nak,saya rela..Kalau awak bahagia ngan cara yang awak pilih,saya akan undur diri..Saya dah pon tanggalkan tanda yang awak pakaikan masa pertama kali kite jumpa..Saya harap idup awak akan lebih bahagia dan ceria pasni..Carila yang sesuai ngan jiwa dan keluarga awak.......


3 Comments


:'(


mcm kena aje gan lirik ni:-
I’ll never love again
So speechless
You left me speechless, so speechless
Why you so speechless, so speechless?

Will you ever talk again?
Oh boy, why you so speechless?
You’ve left me speechless....


zakiah-asal awak plak yg sdey ni?
ajim-lagu pe 2?nak donlot r...

Post a Comment

Copyright © 2009 .....PERIHAL TENTANG..... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.